Toimitusehdot

Toimitusehdot

Voimassa 01.10.2016 alkaen

Verkkokauppa

napPiia (y-tunnus 2528789-6) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin, täyttämällä tilaajatiedot ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Maksutavat

Voit maksaa tilauksesi laskulla tai yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla. Maksuliikenteen hoitaa luotettava PayPal. Sinun ei tarvitse rekisteröityä PayPalin käyttäjäksi, jos et halua.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimituskulut 3€. Yli 50€ tilauksissa toimituskulut 0€. Toimitamme tilaukset kirjeenä.

Toimitusaika

Tilauksen käsittelyaika on yleensä 1-7 arkipäivää tilaushetkestä. Siten toimitusajaksi muodostuu yleensä noin 7-10 arkipäivää maksuhetkestä lukien. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Huomioithan kuitenkin, että tuotteet valmistetaan käsityönä ja pieniä eroavaisuuksia saattaa olla verkkokaupan kuvaan verrattuna. Asiakkaan toiveiden mukaan tehdyillä tuotteilla ei ole kuluttajasuojalain mukaan vaihto- tai palautusoikeutta. Jos kyseessä on virheellinen tuote, niin vaihto- ja palautusoikeus koskee toki myös tilaustöitä!

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palauttaja maksaa palautukseksesta aiheutuvat postikulut. Rahat pyritään palauttamaan asiakkaan tilille, kun tuote on palautunut ja todettu myyntikuntoiseksi. Sovithan palautuksesta etukäteen esim. sähköpostitse!

Palautusosoite

napPiia
Rantaniskantie 34 B
85140 Tynkä

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostilla osoitteeseen piia(at)nappiia.fi. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio myös postiin.